Қарағанды медицина университеті
«Медицина және экология» журналы
«Медицина» ай сайынғы газеті
Басты бет
«ҚМУ» КеАҚ медициналық университет клиникасы
«ҚМУ» КеАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты 6 ай үшін 2022 ж.

«ҚМУ» КеАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты 6 ай үшін 2022 ж.

«ҚМУ» КеАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты 6 ай үшін 2022 ж.

«ҚМУ» КеАҚ клиникаларында пациенттердің шағымдары мен өтініштерін беру процесі ұйымдастырылған, ол құжатталған, пациенттің әрбір шағымы немесе шағымы қаралады, қажет болған жағдайда қызметтік тексеру ұйымдастырылады және жүргізіледі, содан кейін өтініш берушіге ауызша немесе жазбаша жауап беріледі.

Сондай-ақ, "денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бақылау жүйесі" тар шеңберлі колл-орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі-АЖ), ӘМСҚ колл-орталығының АЖ жұмыс істейді. Колл-орталыққа келіп түскен барлық өтініштер мен СМС қаралады. Жауап ақпараттық жүйеге енгізіледі, өтініш берушіге колл-орталықтың қызметкерлері жеткізеді.

Шағым беру және оны қарау қағидаларымен "ҚМУ" КеАҚ сайтында таныса аласыз.

2022 жылғы 6 ай мерзімі ішінде пациенттерден 11 өтініш пен шағым түсті, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда үш есе аз.

0bdbbf491262e5b17a86da594dee4f36

"ҚМУ" КеАҚ клиникалары бойынша шағымдар мен өтініштер.

Клиника атауы.

Барлық өтініштер мен шағымдар.

Оның ішінде шағымдар саны.

Оның ішінде өтініштер саны.

ҚМУ

7

5

2

КПЗ

2

1

1

СК

2

2

0

Қорытынды

11

8

3

3bc163311e85591c2a3f5a27fdfa27df

Пациенттердің өтініштері (3) анықтамалық сипатта болды, пациенттер жауаптармен және алынған түсіндірулермен қанағаттандырылды.

8 шағымнан:

- 6 негізсіз шағым  

- 1 негізделген 1 (ҚМУ)

- 1 ішінара негізделген (ҚМУ)

ҚР ДСМ Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті департаментінің сыртқы тексерулер санының артуы, егер өткен жылы жыл ішінде тек 3еу болса, 2022ж. 6 ай ішінде  5, назар аудартады.

СК – 1 (ішінара негізделген: стоматологиялық көмек көрсетудің НҚА стандартының сапалы орындалмауы, шұғыл стоматологиялық көмекті уақтылы көрсету ұйымдастырылмаған);

КПЗ-3 (1 - қайтарылып алынды, 2-негізсіз; жүгіну себебі-жұмыс берушінің қызметкердің ауруының кәсіппен байланысын анықтаумен келіспеуі);

КМУ-1 (негізделген-жоспарлы операциялық емдеу көрсетілгеннен кейінгі қолайсыз нәтиже).

Медициналық көмектің сапасын арттыру үшін клиникаларда жоспарлы турде жұмыс, қызметкерлерді оқыту жүргізіледі, тексеру нәтижелері бойынша түзету іс-шараларының жоспарлары жасалады, оларды клиникалардың қызметкерлері пысықтайды.

СДСББ -ға жүгінуге арналған телефон -

8 (7212) 50-06-45, ішкі (вн). 1847, ішкі (вн) 1558, ішкі (вн). 1817.

СДСББ Басшысы   С.И. Волчанская