Қарағанды медицина университеті
«Медицина және экология» журналы
«Медицина» ай сайынғы газеті
Басты бет
Жаңалықтар
Қорытынды жасалатын уақыт

Қорытынды жасалатын уақыт

11 Маусым 2020

Сессия барысында «Жалпы медицина» мамандығының интерндері «Науқасқа бағытталған күтім» элективті пәнінен емтихан тапсырды. Төтенше жағдай және оқшаулану жағдайында оқу да, емтихан да қашықтықта болды. Клиникалық пән үшін бұл шарттылық болып көрінуі мүмкін - интерндер жұмыс істемеді, тәжірибеге бармады, үйде қалды, қашықтықтан оқыды. Алайда, КеАҚ Қарағанды медицина университетінің медициналық психология және коммуникативтік дағдылар кафедрасы зерігуге мүмкіндік бермеді – білім алушылар қысқа бейнероликте кез-келген симуляциялық науқаспен өздерінің пациенттерінің денсаулығы мен психоәлеуметтік мәселелерін клиникалық тәжірибеден шешу дағдыларын көрсетулері керек еді. Науқасқа бағытталған тәсіл - дәрігердің назарын оның физикалық денсаулығы мәселесіне ғана емес, сонымен қатар ауруды түсіну, бастан кешіру, диагностика мен емдеу, оңалту, салауатты өмір салтын қолдау, сауығу кезеңдерінің жоспарларында пациенттің өзін түсіну мен қатысуының психологиялық аспектілеріне аударуға негізделген халыққа медициналық көмекті жетілдірудің өзекті бағыты. Сонымен, қазіргі денсаулық сақтауда кейде күрделі «дәрігер-пациент» өзара қарым-қатынасы жағдайларында одақ құрылуы тиіс - осыған Денсаулық сақтау министрлігі, басқа да әлемдік денсаулық сақтау жүйелері сияқты, басымдылық береді. Кафедра бұл пәнді үшінші жыл оқытады, нақты ізашар ретінде - тек біздің университетіміздің басшылығы ғана бұл пәнді ЖОО компонентіне кіргізді, ТМД аумағы бойынша мұндай пәнге ұқсас пән жоқ. Оқыту әдістері жетілдірілуде, әртүрлі клиникалық тапсырмалар банкі қалыптасуда, және осы оқу жылында тапсырмалар студенттердің клиникаға баруын талап етпейді, бірақ олар симуляцияланған, бұл қазіргі карантиндік жағдайда қолайлы. Ең бастысы - студент жоғарыда аталған одақ - пациенттің сауығуына мотивация жасай отырып, өзінің клиникалық емдеу дағдыларын пациенттің назарына жеткізу екпінімен тексере алады, сынай алады. Жиі студенттер оқытушыларға «олардың сана-сезімі толықтай төңкерілді» деп айтады, олар кенеттен емдеу әдісін білу ғана емес, оны кез-келген пациентке дұрыс жеткізу және оны серіктес ретінде қабылдау маңызды екенін түсінді. Студенттерге дәрігер ретінде бейнефильмдерді түсіру жиі қиынға соғады - кафедра оқытушылары дұрыс емес интонацияға, пациентке ыңғайсыз және түсініксіз медициналық тіркестерді қолдануына мән береді, тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырып, оларды қырнауға үйретеді. Студенттерді оқыту барысындағы ең қиын пациенттер - бұл күрделі клиникалық және өмірлік жағдаяттарды жасайтын оқытушылардың өздері, бірақ олар бұл жағдайларды нақты өмірден алады емес пе. Осыған қоса, пән оқыту барысында қиындықтарға кезіккен алтыншы курс студенттері келесідей айтты: «Оқу барысында кафедраның жоғары білікті мамандары бізге теориялық білім бере отырып, клиникалық базадағы әр пациентпен сөйлесуді үйретті. Менің көзқарасым бойынша, қарым-қатынас дағдыларын толығымен игеру - баға жетпес құндылық» (Сейтенова Диана, 6 курс “Жалпы медицина”). «НБК...бұл мен үшін ең қызықты курс болды, шынымды айтсам, бұл маңызды бағыттардың бірі емес деп санадым. Бірақ сіз мені бұл ойымнан кері қайтардыңыз... пациенттен нәтижеге жету өте маңызды аспект екен деген түсінікке келдім» (Қасенов Салман, 6 курс “Жалпы медицина”).


0
2316

пікірлер

пікір қалдыру үшін.